HA

guess what! Det taggas för utgång! yee. Pimplar mitt vin och sminkar mig lite smått. För ikväll ska det dansas. skit sugen på dansa. åker hemmifrån sju. för de är sista bussen.. böööh.  Ska till Parken. Se vad dom har att erbjuda. Är det inget att ha drar vi till Hard rock tror jag. Låter som det är värsta grejen där ikväll.. men men. natten är ung. kanske hinner med båda ställena. finns ett problem med detta. Får ta bussen hem kl 5 på morgonen. :-) men som sagt natten är ung. och jag är ung. fast å andra sida är det ju jag som brukar klaga på att man är trött och vill hem. hahaha. jaja.

Riktigt sugen på dansa alltså! 


en icke nykter Viveka och en icke nykter Sofia på Havana club

svängiga låtar vi tvingats lyssna på i Turkiet, som nu har blivit riktigt bra..
Akcent - Thats my name


Inna - Hot


Pitbull - Hotel room service


Pitbull - I know you want me


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thats my name är ju skönare än Hot alla gånger...

2009-10-28 @ 12:32:13
Postat av: Sofia

Okej ....

2009-10-28 @ 17:03:46
Postat av: Kenny

Det va jag som skrev det men jag glömde skriva i mitt namn ;)

2009-10-29 @ 18:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0