Fredag!

Och jag känner Absolut för utgång. Men har absolut inte pengar till det. Eller pengar dit har jag. Men grejen är att jag behöver ett busskort. Vilket jag inte har. Så blir väl ingen utgång denna helgen heller. Men nästa ska jag fasiken ut! då är det Halloween fest på Trädgårn! Gratis inträde liksom klart man ska dit. Lovet har börjat nu! ingen mer skola för iår! Ni förstår inte vad skönt det ska bli. Var hemma fårn skolan igår. mådde INTE bra. Sov till fem på kvällen. och jag trodde jag var tvungen att åka till skolan idag. vilket jag egentligen inte var. Men det kändes ganska bra idag ändå. Grejen var den att jag skulle till skolan och fixa busskort för praktiken. Men så säger Peter att jag måste åka till skolan tidigt på Måndag morgon och få busskort. lönt! ska alltid göra saker och ting tio gånger värre. Orka åka in till Ale först och sen in till stan och ut till Majorna.


Jo Vi har en utställning vid biblioteket. På Glasväggen som hänger från Entrén till ja att glasväggen slutar.
Jag har två bilder där bara. Tyvärr.. jag fick inte ha fler.. hm.. Jag hade ändå ganska många bilder jag ville haft upp. En del fick ha 4 andra 3, men jag bara 2.. MEN IALLAFALL. har man vägarna förbi kolla bilderna ;-)


blir troligtvis en seg Fredag. Eller helgen överhuvud taget blir nog seg. Daniel jobbar som Vanligt. :-(
han fyller ju år snart också. Måste köpa något till honom.

I November händer mkt, ner till halland, Emelie fyller 18, Daniel fyller 25. och i December ska jag med Angelica på ryttargala har jag bestämt. hoppas man får komma fastän man inte är medlem (A)

Kommentarer
Postat av: Agge

Du får väl hjälpa Malin i köket eller vara roddare åt Mikael och Totto:)

2009-10-23 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0