Dag 1 - 3.

I Lördags väntade jag som sagt spänt hela dagen på att få åka.  Jag kom till Angelica runt fyra tiden. Och vi packa över lite grejer i min väska. Eftersom den var såpass lätt. Sedan kom chafförerna och vi satte oss i bilen.
Väl på flygplatsen var vi 1 timme innan man kunde checka in. Så vänta ytterligare:-)
men inchekning och allt det där gick bra. kom till Taxfree och köpte massa alkohol. inte jag :( för var tjugo. men andra kunde köpa åt mig såklart :-)
Angelica var hungrig. så vi tog oss ngt att äta. Jag köpte iof bara vatten och en xide.
Sen gick vi till baren och köpte vin. Det vart då denna bilden togs

...

Vårt plan var förstås sent. Allt för att göra min väntan ännu längre.
Flygresan gick väldigt bra. inte så många luftgroppar. många roliga bilder togs där. haha.

När vi kom fram till Turkiet fråga turken i luckan där man skulle visa passet. Why are you so happy ?
jag svarade: Because its the first time im here.
Var väl framme på hoterllet 4.40 gick och packade upp i rummen och sedan ut och köpte vatten. Tillbaka och äta nattmacka.. Sedan la vi oss vid 7 ngn gång. Gick upp halv tio gick till stranden och sola..

Till kvällen åkte vi till VIP träffade en rolig kille där.

Som sagt. funny guy.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ser ut att ha väldigt roligt "over there":-)

2009-10-05 @ 13:26:16
Postat av: Emma

Tänk på daniel

2009-10-05 @ 19:54:06
Postat av: Angelica the king :D

ofta sofia & HAN skulle få ihop det, hahahahaha

2009-10-05 @ 21:14:45
Postat av: Sofia

Hoppas att du har det bra i turkland din jäkel, haha fy fan va avundsjuk jag är. Sitter här i skolan o har det tråkigt.

Ha det underbart.

2009-10-06 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0