Söndag

Gårdagen slutade ganska bra. Vi åt bakpotatis och kött. Senare på kvällen körde mamma oss till Edet, vi skulle på någon fest. Men enligt hampus och dom var det inget att ha. Så vi drog med Sebbe och hampus till Sjuntorp. Till en brud som hade fest där. Var helt okej. Förutom att folket är lamnt, och dansar knappt. Angleica och Hampus bugga massor, Jag som inte kan bugga satte mig bredvid Seb och tjöta istället. Sen körde snälla rara Seb hem oss till Angelica. Så gullig vår egen lilla Seb. :) (Som är äldst iof) 
Vi vaknade kanske runt 11? Bestämde med EN GÅNG att det skulle bli pizza, Da mille pizza. Så vi hungrade ihjäl till vi kom till älvängen vid tio över två kanske. Träffade på Kenny och Viveka också. Köpte som vanligt kebabpizza.. mm angelica köpte Roma. köttbullar på den nästan. Bussen hem gick kvart i fyra så vi gick till ICA. jag köpte filmen PS, I love you.  när vi kom hem igen, satte vi på Walk the line. En film att rekomendera. Verkligen skit bra. Handlar om Johnny Cash ..

Imorgon börjar min praktik. Måste åka till skolan innan och fixa busskort. suck. Börjar klockan tio. Får kubba till skolan ju och få busskort. För jag måst eju nästan åka med en gång igen... Gäsp dessa bussar....
Menmen vad ska man göra..  Jo .. Om ni har lust kan ni ju alltid kika in på min praktikblogg. Där skriver jag vad som hänt varje dag. Har inget val. Det MÅSTE göras, för att lärarna ska se.. Det är en slags loggblogg.
Sofia på praktik - bloggen ....





SSSSS
av mig får den fem av fem S


Kommentarer
Postat av: angelica!

den e gryyym !

2009-11-01 @ 23:10:37
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: angelica!

den e gryyym !

2009-11-01 @ 23:10:47
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0