Ska jag gå och bli sjuk igen!! ?

First day at the praktik. Gick bra.. Läs mer på andra bloggen..
Kom nyligen hem från skolan. Man måste ju gå på Ivalen så jag får flänga runt som en dåre..
Min hägra halsmandel är stor som en pingisboll nu, och GÖR ONT. Kände mig långt ifrån kry imorse när jag kom till skolan för att hämta busskort.. Kallsvettades och mådde lite dåligt. Men sen så blev det lite bättre längre fram på dagen.

Jo så glämde jag berätta för er att jag halka i backen i Lördags också. Eller backen o backen.. Skulle gå till Angelica och dom.. Hade på mig någons träskor går ner för altan trappan osm var snorhal. wooops jag låg ner haha. En snubbe kom snabbt som ögat fram och hjälpte mig upp . Snällt...  FICK VIN I ÖGAT. gjorde skitont.haha kul var det men nu har jag ont i hela kroppen, blåmärke på armen och grejer.. he he.
Ska på årsfest på Lördag i hjärtum.. Sen helgen efter det är det ner till Agge som gäller.


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha, träskor, hahaha, får mihg att tänka på den fula grejen någon gjort om "lugna lilla lödöse till höger om 45:an",då dom säger att skokärringen vägrar göra träskor med halkskydd ;)



du får blir frisk !

2009-11-02 @ 17:34:52
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha. Jaaaa Hennes fel att jag fall till marken :(

2009-11-02 @ 18:16:26
URL: http://s
Postat av: Hampan

haha så skoj xD



JAaa nu är de bara att TAGGA till tusen inför helgen :D :D

2009-11-02 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0