Ny jobbvecka

Åkte till Daniel igår eftermiddag. Sedan gick vi hem till hans "plastpappas" föräldrar.. Det visar sig att "plastfarmorn" föddes i Nygård, hennes familj flyttade härifrån när hon var 1 år.. Och hon hade vbarit på 90 års kalas i Lördags här i Nygård. Lite kul... Men men, fick en bit tårta där innan vi åkte med Anders, Anton och Filip hem till dom. Kollade tv och film resten av kvällen.. Gick upp åtta idag, tog bussen fem i nio fårn stationen.. Komin i lagom tid att ta spårvagnen så jag är på chapmans torg kl 10.. men kan ni gissa vad som hänt.. två spårvagnar hade (antagligen) kolliderat så ja, 9,3 och 11 gick via marklandsgatan och Mariaplan.. Så jag fick ju sätta mig på den och hoppa av vid mariaplan och försöka hitta till Chapmans torg.. hade inte riktigt koll åt vilket håll jag skulle gå. men det löste sig, kom fram tillslut och då var klockan kvart över tio.. vet ni vad oms kommer rullande utanför då... jo Spårvagnarna.. Kul att dom började gå där igen när jag precis gått en jätte lång väg.. Men men. Morgon promenad piggar alltid upp, visserligen gick jag ju en kvart från Daniel till bussen.. Så jag fick en rejäl motion i morse alltså..
Jag hade att göra idag när Jessica var tillbaka från bergen.. Tiden rann iväg och idag var jag själv utan alla praktikanter.... är grymt trött så ska lägga mig snart tror jag, åka till Daniel imorgon efter jobbet igen..

Men nu ska jag ta mig en bit kladdkaka med grädde och Cappuccino Daim




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0