Mitt Lördagsgodis blir Alkohol

God morgon alla frusna hjärtegryn. Har precis kollat på P.S. I love you. För förra gå¨ngen jag skulle göra det somnade jag. Ska alldeles strax städa rummet.. Blir stökigt välidgt snabbt, vad kan det bero på ? Om jag det visste.. Sedan kanske jag bakar scones. Vore väl gott?  Idag kommer Daniel, vet inte när.. Men stackaren får vara här själv ikväll. Eftersom jag ska på årsfest i hjärtum.  Jag minns attjag och Alexander var hemma hos Agge när hon bodde där, och vi bakade kladdkaka med sånna små hjärtan som är i rosa och lila som man änna kan strössla på,, Ni fattar!  Det är det ända minnet jag har från Hjärtum :)
Antar attjag ska åka till Hampus innan, där angelica är nu.. Sedan vid 6 ska vi väl till bygdegården. och vid sju är det food! Det gillas.  Senaste årsfesten fick man ju köpa massa dricka där inne, fick ej ta med sig eget. Men idag får vi ta med oss eget.. Göööd! Ska ha Pepino cactus, (Kiwi finns ju inte i sverige!) Får väl åka till danskland och handla en jäkla massa flaskor! Sen ska jag ha Cider, peach melba. Och som sagt två öl som står här och väntar..


Här är föresten ännu en låt från Turkiet som jag hittat.



Akcent - on and on


Kommentarer
Postat av: Agge

Ja, jag förstår iaf. Kommer faktiskt inte ihåg att ni var hos mig där, bodde ju inte där så länge.

Skulle sagt ngt tidigare om pepino, Kent var i tyskland igår, vilken miss........

2009-11-07 @ 16:07:26
Postat av: sofia

Jaa, det kan man verkligen säga.

2009-11-08 @ 08:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0