Love is a burning thing

Vaknade i morse, tog på mig kläder. Fixade Pannkakor jag kunde ta med mig till Ateljén. Orkade och hann inte fixa det i Måndags kväll. Somnade runt sju, och vaknade igen vid nio. Då gick jag bara och tvätta av sminket o så sen la jag mig igen.

Upp klockan 6 idag. Gött. Sofie och Hampus var på bussen, så hade några att prata med ner till stan. Men sen lämnade dom mig på momangen i vid spårvagnen och åkte till sina skolor. Jag väntade tills klockan blev tjugo i tio eftersom jag börjar tio.. Fick sluta två idag med. Sköönt. hann precis med 600. Kom hem.. Väntade på käk. åt satte på en film, somnade nästan när jag väntade på att my love skulle ringa. Ska ses imorgon och äta mat ute. Myspys, fast det är itne fören på eftermiddagen så är nog kvar lite längre imorgon på praktiken då. Sen kanske jag kan jaga en present till babe också. Sen hem till honom och bara mysa. Sover där tills Torsdag. Förhoppningsvis lite sovmorgon, typ till iallafall åtta. Så hela två timmar! Han börjar jobba nu på tors med.. så lär väl inte se röken av honom fören efter jul. förutom på kalaset :)och någon enstaka gång.

nej nu ska en sofia ner i duschen och sedan lägga sig. Så grymt trött ska ni veta.. gäsp.

Ni ska veta att när denna bilden togs,
var jag näst intill dödssjuk


Kommentarer
Postat av: Hampus tha man :D

hehe jag va ju tvungen att komma till gymmet ju (A) :P

2009-11-03 @ 21:06:16
URL: http://drinkuntillyoupassout.blogg.se/
Postat av: Angelica

.. bara för att den bilden är bäst ! haha

2009-11-03 @ 22:17:18
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Mona

Glöm inte att du ser honom när vi kanske ska åka båten:-)

2009-11-03 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0