hey baby hey baby hey

tjenis penis..

I helgen var vi ju i Drängsered och firade tre glada kvinnor. Som fyller( inom en snar framtid) 40, 40 och 45 år
hade jätte trevligt, hyffsat god mat, (som ni säkert vet gillar jag inte soppa, men det funkade ju att "äta")
efterrätten var god :)
Och Mikael skötte musiken bra som vanligt... Sen när borden försvann var det ju dax för dans, jag och angelica var uppe ganska fort. och (jag försökte) bugga.. hahaha. lite så där halvbra. Men det var jätte roligt. Tack för en trevlig kväll :)
Den långa resan hem var dock jobbig, har problem med mina ben alltså, kan inte sitta still för länge för då börjar dom typ stickas och vara besvärliga.. Så jag satt halva vägen och rörde mig fram och tillbaka samtidigt som jag försökte sova. Men men två timmar senare var vi hemma och sängen väntade på mig!

Åkte till love på Söndagen och myste med honom...
Annars inte mycket i veckan, jobbat och varit riktigt trött..


Ska snart iväg och kolla på balklänningar, äntligen får jag tummen ur och GÖR det.  hos Annelie..
och imorgon fyller älsklingen 25 år. Hem till honom på kalas..


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha vänta bara tills buggfilmerna kommer upp på facebook, hahahahaha, den döööö ;)

2009-11-18 @ 17:55:26
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha vänta bara tills buggfilmerna kommer upp på facebook, hahahahaha, den döööö ;)

2009-11-18 @ 17:55:40
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha vänta bara tills buggfilmerna kommer upp på facebook, hahahahaha, den döööö ;)

2009-11-18 @ 17:56:13
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Agge

Va tkatig du e Angelica:)'



Det var ju nästan ingen soppa mer som en gryta ju.



Funderar på kamera, canon 450 el 1000 blir det nog, också lite bra och ha saker till....... som tex vadå??????

Förslag tack

2009-11-18 @ 19:45:30
Postat av: sofia

Vad får du med kameran ? Ibland kan man få med extra objektiv och sånt.. men något du ska skaffa dig, är ett teleobjektiv. du får själv läsa va det är för något. Men jag tycker den är jätte bra om man ska fota mycket detaljer, eller saker långt ifrån.. Som sagt läs om vad det är för något

2009-11-19 @ 07:29:30
Postat av: Agge

Det blir den jag sa och så ska jag köpa till objektiv, kameran blir ju inte bättre än vad objektivet är eller hur?

2009-11-19 @ 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0