It's Friday

Tjenis penis småfolk.   Nu är det Fredagsmys.. Fast alldeles själv då. Lär ju somna tidigt idag med. är grymt trött efter veckans jobb.  Imorgon är det årsfest som gäller, och Babe kommer säkert också hit imorgon, så han får umgås med min knasfamilj medans jag dricker alkohol och dansar loss som ett as.ha.  I skogarnas skog då, men vad gör det. Kan bli kul det med. vet inte vad jag ska dricka bara, Har iochförsig två öl som väntar på att bli halsade. Får väl se.. VIll ha Pepino kiwi, det är goda grejer ska ni veta..
Slutade  15 idag, hann precis med 600 som gick 20 i 4. Som tur var Paulina på bussen så jag hade någon goding att prata med.
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon. blir la kjol och linne o tröja...
Nehe.. jag vill ha godis. För första gången på otroligt länge är jag sugen på godis.


hej hopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0