Grekiskt blev det!

Igår slutade jag mellan tre och fyra någongång. gick genom hela nordstan och leta present till Daniel... men hittade ingenting.. Sen såg jag att mina skor på Din Sko finns kvar. Åhhhh vad jag vill ha dom!! Skulle väntat på Babe till fem. Men han slutade tidigare.. Åkte till Linné och åt på Grekisk resturang. Gôôr Mysigt verkligen! Sedan åkte vi hem till honom och kollade på... ja först blev det väl simpson sen blev det bonde söker fru. Sen kila vi in i hans rum och satte på Orphan, han tyckte den var ruggig menjag tyckte den var konstig. han såg den tillomed dan innan.. Efter den filmen skulle jag väl försöka sova, medans han kollade på ännu en film.
Fick sova två timmar mer en vanligt. hur skönt som helst.. Jobbet var rätt segt idag. hände inte för mycket. Åkte vid ett för att komma till skolan, var där runt två så gick jag till Emma och dom och såg hur de gick för dom.. Sedan var de lektion från 15-17 för mig. Formgivning, att göra just smycken.
åter till skolan imorgon på morgonen för att ha grafisk Illustration. jippi Måla vidare på min hund mops. Eller "sagans" hund.. Som jag ska göra ett omslag till och så vidare.  Sedan blir det raka vägen till Ateljén och städning! Jessica (chefen) Kommer hem från Mount Everest på Måndag så då vill vi att det ska vara fint. För det är extremt stökigt bakom drapperiet till de hemliga stället. Där vi sitte roch putsar glas och slöar och äter och dricker!

Nu måste jag skriva i loggbloggen vad vi gjort idag och igår med.. Suck


Idag fick jag även testat en
helt nu grej! Var väldigt gott.
Så bad pappa köpa hem det.



Sugen på dessa, från din sko


Åh vad jag tycker om min pojkvän. Lots of love to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0