Lördag

Sitter och kollar på Robinson. Denna helgen blir lugn. De senaste helgerna har det  varit sena kvällar och alkohol inblandat, kände att nu får det bli en lugn helg när det ändå inte hände något speciellt.. Nästa helg ska jag med Elisabeth och Angelica på Ryttargala i Hjärtum.. Lerk som har den.. Årsfest typ antar jag. Ska bli roligt.
Jag ska åka till Daniel imorgon förmiddag och ha en mysig första advent. Jobb på Måndag igen..
Känner miglite små seg, så ska väl lägga mig snart, läsa lite ur boken jag börjat läsa.. "Dödens Kemi" Än så länge är den bra. Sedan somna till trolltider :)  Haft en helt okej dag. Åkte och hämtade min pepino kiwi som Sebastian hade köpt i Danmark!  Tack än en gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0