bra dag

Gårdagen slutade precis som jag ville. innan vi åkte till stan för att åka skärgårdslinjen så kände jag verkligen att "jag vill gå ut efteråt" Så jag tog i kontakt med en vän och hörde vad hon hade för sig för kvällen,, det visade sig att hon och hennes kompisar skulle ut. Jaa tänkte jag, klart jag drar med dom.. Men! När vi kommer ner till stan strax innan 6 och innan vi får gå på båten så kom jag på att jag glömt mitt legetimation. Järnspikar!
Kände att kvällen var förstörd typ.. Men blev väldigt trevligt på båten och Daniel var så duktig så! Men sen när båtresan gick mot sitt slut blev jag bara grinig, för jsag ville verkligen gå ut och jag hade glömt leget.. händr alltid mig.
Men vi åkte hem.. och Alexander den bästa brodern jag har körde ner mig till älvängen så jag hann med en lila 8 min över tolv! Så jag åkte ner, mötte upp mina tjejkompisar och gick mot Park Lane.. Vi kom in och hade hur kul som helst! Aldrig dansat så mycket som jag gjorde då. Skit kul det stänger fem men vi gick tjugo över fyra.. Och var i Majorna klockan sex ungefär.. kul att spårvagnarna gå så ofta på natten menar jag.
Det var iallafall en underbar kväll på båten där my love jobbar, som bjöd min kära familj på julbordsturen, Tack min älskling.
Och även efteråt på Park Lane
Peter Sipen va där och skötte musiken!
lite bilder från skärgårdslinjens hemsidan, vi fastnade allt på bild ett antal gånger.....
Jag och underbara mamma
Hör upp alla singeltjejer,,, Denne man är singel, och tydligen VÄÄLDIGT snäll..
namn och ålder : okänt
Blir full på korv och köttbullar.
Kör grävmaskin
och KAN bråka på fyllan.
Lånar ut sin kavaj till frusna tjejer.
HAHA. Allt jag vet om honom.
Hans kollega tyckte jag skulle bli tillsammans med denne okända man.
även hans släkting Lennart, som har fru och barn, och var väldigt full..
Tack för den paparazzisnubbe..
snällt
alex mamma emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0