Årsfesten

Åkte till Edet igår vid fyra, Sebbe hämta mig där och vi begav oss till Hampus.. Spela något ölspel tills vi skulle gå till hjärtumsgården.. När vi kom dit var det en del folk där, kände inte någon! Satte oss vid ett bord, jag och angelica ävnta väl mest på maten. haha. klart prisutdelningen skulle vara före, så jag satt och nästan hungrade ihjäl, MEN sen blev det käk , något konstigt kött, potatissallad och sallad.till det drack jag cider eller Pepino..
sen en stund efter maten där blev det dax för dans, det enda vi gjorde var att bugga haha. Var ju bara sånna låtar.. Livebandet hette That's Right. men det var kul, Sebbe berömde mig :)  han tyckte jag var lite duktig..
Sen fick jag sådan hemsk huvudvärk, svårt att beskriva men ont gjorde det.. Så jag ringde pappa och bad han¨komma vid tolv. Så åkte väl hem vid kvart över tolv, när han hade kommit, sen rätt in i sängen!
Idag vet jag inte vad som händer faktiskt,  Ska iallafall ta en lång varm dusch!


Kommentarer
Postat av: Hampus tha man :D

Illa du kan ju inte få ont i huvudet på världens bästa fest typ :P xD

2009-11-08 @ 21:32:14
Postat av: Agge

Du ska väl inte bli som din far.............

2009-11-09 @ 10:39:44
Postat av: Sofia

Hoppas jag verkligen inte.

2009-11-10 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0