Ny vecka.

Skolan idag efter en långhelg.. Sov vidare trotts att klockan ringde imorse. Så Emma fick väcka mig. haha. Sov ju så gott.
Men fick kravlat mig upp ur sängen. Iväg till skolan. Knappt några där. Vart var alla?
var itne alls stor klass idag. Vi som hade redovisning och allt. Min grupp var hel iallafall. så vi fick redovisat. Sen Emelie. så nästa Måndag blir det resten av klassen. Sen klassråd på två sekunder typ..
Efter det åt jag Emelie, Fredrik, Carl och Niklas frukost i skolan.. oh så gott.
där efter började Mediekunskapen. sjukt tråkig lektion. fick letat efter boken som jag fått miljoner "påminelser" om.. men dom är så tröga på fatta att jag redan har lämnat in boken! Deras fel att dom inte kan hålla ordning. så fick gå till nån tant o stå där o förklara att jag har lämnat den o lala.
Sket sedan i henne och gick o gjorde "icke gjorda" uppgifter..

Efter det äta sen hem hämta pengar.. Fara ner till Stan ladda fritidskortet, sen över till backaplan. jag hade ju inte huvudet på rätt plats idag iallafall. haha- hoppa på spårvagnen som vanligt.. tryckte lite innan hjalmar brantings platsen.. kollar ut genom fönstret på.. rätt som de är har dörrarna redan varit öppna. Påväg att stängas,låsas och åka.. haha. Fick panik. har ju aldrig åkt där inna. Visste inte vart jag skulle hamna. Men gick av på nästa hållplats och bytte till 5an tillbaka.  haha. Tillslut befann jag mig på rätt plats. Gick då bort till skopunkten för att inhandla nya skor..Blev ett par vita (-.-) givetvis de dom hade bara... Eller hade gråa med.. men det har Sofia redan så då kan jag inte köpa dom ju. ;-)

Träffade på Mikael (min lärare) i affären. Han var där med sin dotter (som är i min ålder). haha ja lite lustigt att springa på han där...

Gick till mc för att vänta på pappa och sedan åka hem.

Väntar nu in Solsting och Snesprång på 4an.. Kanske ut och sätta mig en stund sålänge? eller sätta sig på träningscykeln ?




Klaga inte på färgen. Jag vet mycket väl att dom kommer bli smutsiga.. skiter fullständigt i vad ni tycker om det.
Det  var det som fanns och jag behövde skor NU.


här och där finns icke godkända stavningar. men orkar inte ändra.


Peace out                                                                                                                     / S

Kommentarer
Postat av: viveka

har typ liknande sånna fast har köpt dom på stadium. haft dom i en vecka o är redan smutsiga:( men jag gillar dom sjukt mycket. jättefina

2009-05-25 @ 22:03:38
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Går säkert att köra i tvättmaskinen efter en kväll på Locktorp :-)

2009-05-25 @ 22:22:34
Postat av: Sofia

hehe fina:) jag var med i stan igår och köpte skor hehe:P

2009-05-26 @ 10:34:03
URL: http://heardofme.blogg.se/
Postat av: Mona

Om du ska ta skogsvägen till Locktorp jag ska visa dig, så råder jag dig att ta ett par andra dojs:-)

Kram

2009-05-26 @ 13:34:22
Postat av: Danielsson

Du kan ju alltid slänga in skorna i tvättmaskinen så blir de vita igen :P Nästan som nya.

Funkar på mina, o ja har tvättat dem ca 3 ggr nu. Och sen så får man ju också spraya nån spray för vatten också ;P

2009-05-26 @ 17:40:36
Postat av: Sofia.

sv Danielsson:

haha. beror ju på vad skons insida är för färg.. min kompis hade vita skor som var röda innuti.. gick ju sådär när han tvätta dom haha.

2009-05-26 @ 20:11:54
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0