Barcelona - Man united

Så sjukt trött nu. Är iallafall helg snart. gott. Ska åka in till stan hitta en present till Evelina (kusin) som fyllt år.
Grattis i efterskott Eve. Sen ska jag även kolla efter något till mig. Vill ha en fin somrig tunika eller något.

Kollade Barca-man united


Samuel Eto'o 1-0


Lionel Messi 2-0


Jag tippa på 3-1 till Barca,
Men så blev det inte.

Har tråk Grafisk kommunikation B nu. Ända till fem. Jobbigt med en 4 timmars lektion vid datorn.
Well well måste jobba vidare på bokomslaget nu!

Ciao                                                                                                                          / S

Kommentarer
Postat av: lilla kinesiska pojken under täcket

du tippade inte alls!

2009-05-28 @ 14:16:03
Postat av: Sofia

Jag sa ju!!

-Jag tror de slutar 3-1..

så var bara tyst!

2009-05-28 @ 14:39:16
URL: http://suf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0