chilldag idag med

Pluggat hela förmiddagen.. på Historia ! heja! Bara jag som kan lyckas med sånt här...

Well well.. Har nyss ätit mycket god mat.



Många som skulle äta idag (A)  hahaha.
pappsen is the hotel chef!


Min mat..
2 grillspett
Sallad
2 Hasselbackspotatis
Créme Bonjour


Medans de grillades där ute fotade jag lite i trädgården.. Blommor.. haha.

       

Yes sir!




utsikten från mitt fönster... Vackert...
noo

Ska ut och brumma med min moppe igen... Till Prässebo den här gången med Angelica.. snacka o bara chilla..

Kommentarer
Postat av: Kim

Trvligt med grillning! :D

2009-05-17 @ 12:22:52
Postat av: Sofia

Brumm brumm.. hehe

2009-05-17 @ 15:34:02
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0