1 Maj

Hatar verkligen när folk inte säger som de är med en gång!
Hur svårt är det att säga "jag vill inte" .. tydligen mega svårt.. Hittar på massa bortförklaringar.. Blir så lack på sånt!
--------------------

Igår efter skolan åkte jag med mamma, pappa och syster + angelica till staden.
Där vi skulle kolla Cortégen.. När vi äntligen hittat en parkering gick jag och angelica till Avenyn för att träffa Robin.. var han där ? nej.. Han hade åkt till vasa victoria -.- Så spårvagnen till brunnsparken och sedan till vasa... Där hitta vi honom!  Sen skulle vi möta upp hans polare som han tappade bort bara för han vänta på mig och Angelica.
Gick med dom tillbaka till Avenyn -.-? fråga inte varför dom åkte runt och velade. Sen stod vi där och väntade i Evigheter! Blev hungriga så gick in på Subway.. Men klockan kvart över 6 kom vagn efter vagn :) hehe vissa var allt roliga! Sen såg jag Ljudläraren Rodrigo komma gående med sitt trumorkester eller va de nu är.. ropa hans namn,, men han såg mig inte ändå.  ännu längre bak ser jag ju Ullis eller Ulrika som hon heter komm agående :) söt hon är !

När det var slut gick vi med Robin o dom til Domkyrkan tror jag det var ? Sen skulel dom dra, och vi orkade ej gå med.. Gick till Centralen för att möta Mell och hans 3 kompisar.. Snacka med dom innan dom skulle dra vidare.. Sen när vi väntade på Angelicas klasskompis Ted träffade vi på Sävis och Mange..  Sen kom ju Ted och hans kompis.. Så tjöta lite.. Sen kom Jesper Gram också. haha mycket folk på en gång..

kvart i elva tog vi lilan till Nödinge där vi skulle möta Carl och Fredrik. Carl som är en ängel körde hem oss :) Mycket tacksamma för det !!!
Dom hade vart på Festivalborg och kollat Niclas band spela.
Så sjukt trött att jag la mig med en gång och kollade film när jag kom hem.

Angelica hur blir det med 1 Maj doppet ?



mm godaste jag ätit


Kommentarer
Postat av: emmah

jajaj

2009-05-01 @ 18:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0