Söndagar är alltid seg

Idag har varit segt.. Gick upp runt 11 halv 12.. hade huvudvärk. Sen närmare 3 var det bättre..
Övningskörde med pappa till Älvängen idag med. haha. Galet. Så sjukt spänd när jag kör.
wellwell. får väl köra mer nu till sommaren.

Igår blev jag sugen på fest. funderade på att dra till västerlanda. men visste ju inte säkert om det var fest där. Så försökte få tag på E men hon svarade ju inte... så fick aldrig veta. Palla inte åka dit och det inte var något liksom...
Så drog hem till M istället chilla as usual..
När jag kom hem smsade jag med Rydström.. klart han va DJ där.. haha så fest var det ju. Synd man inte snackat med han innan då.  Men och andra sidan sa han att de sög. så var kanske bra ändå. Ladda för locktorp 5 juni ist . haha.


Kolla vidare på hounted homes nu.
kösshaj                                                                                                                        / S

Kommentarer
Postat av: Sofia

okej, jo det är jätte bra, aa boken är bra:)

skall du till skolan imån?

2009-05-24 @ 21:53:29
URL: http://heardofme.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack:)

jag vet inte riktigt om jag kommer, jag måste hämta mitt busskort hos sonny i allafall:P

2009-05-25 @ 08:30:12
URL: http://heardofme.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej. jag vet inte riktigt , har ju möte på onsdag, tror inte jag behöver gå till skolan mer, men jag kansek kommer:)

2009-05-25 @ 18:59:28
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0