Något har hänt!

Hänt något med läsarna eller? helt dött i kommentarsfälten...

och vad har hänt med de närmaste.. Skriver ju aldrig längre..
Agge, Viveka, Mamma, Angelica...


Ja.. Som ni ser har jag gjort en ny header.. Tycker den blev ganska bra faktiskt!
Vad tycker ni ?



Mamma körde ner mig till Lödöse vid 1.. Mycket sovmorgon vill säga.
Sen väl i skolan började den slappa lektionen med att sitta på face och fixa header i ps till typ 3,, då det var dax för fika som lill Fredrik hade med sig. ballerina, chockladbollar och ngn slags rulltårta.. Fanta och Cola till.. ingen som orkar att baka eget mer än jag?
Well sen tillbaka in i C10 och luffa vid datorn, har inte fått mycket gjort det senaste. Men snart är jag igång igen..

Lustiga bilder togs, störd video filmades under lektion.. Allt finns på klassens blogg..

Imorgon är jag Ledig, men åker till Kungälv för att dansa..
Sen hem till Michelle och se hur hon bor nu för tiden! Funny!
Sen till stan o kolla bio, längesen nu faktiskt..  Män som hatar kvinnor blir det.

Plugga lite nu kanske?
Historia ..........

Eller film.. Vilket låter som ett mycket bättre alternativ.

Peace n Love babes

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nice!!!!

Jag vill oxå se den filmen nån gång. Hoppas du får kul.

Kram

2009-05-07 @ 22:10:23
Postat av: viveka

gud vad fint det blev!!!

kram

2009-05-08 @ 16:16:03
URL: http://vivekaandersson.blogg.se/
Postat av: Kim

Fin din header blev :)

2009-05-09 @ 12:45:12
Postat av: Anonym

Vill oxå byta....

2009-05-09 @ 17:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0