Morgon

Börjar idag kvart i elva. Mycket skönt. Tyvärr slutar man fem med. Men det är också fikatorsdag och det missar man inte!
Vet inte riktigt vem som ska ha med sig fika idag?

Tar iallafall moppen(-.-) till Lödöse eftersom inga bussar går här vid halv tio tiden. Kanon !
Är iallafall i skolan kvart i elva.. då har vi Samhäll, ska lämna in lägenhetsuppgiften, sen har vi ju en analys om Lilja 4 ever och lilja 4 real. Den behöver jag hjälp med.

Sofia kommer idag med! Ska hjälpa henne med matten, om jag inte har något att göra själv på studietiden. :)





Spela gitarr innan jag drar till lödöse :)
Sidor du kan hitta tabs
Svenska tabs
Ultimate Guitar
Chordie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit har vi samhäll:O hehe då kommer jag på den lektionen.

Vi ses sen:)

2009-05-14 @ 09:17:00
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0