mat

Väntar på mat. Idag blir det Thaimat, en god Gaeng Panaeng.
Flyttade fram mediekommunikationen idag så vi kunde sluta klockan två. Robin sa han skulle till älvängen så tänkte hälsa på han där.. men de nötet är född igår och tar lila åt fel håll.. Då pallar jag inte vänta.. Så drog hem. hemma har jag kollat tv. Sjukt segt sånna här dagar. Imorgon har jag ingen mediekommunikation. Gott ! :)

nu kommer pappa med mat!


peace                                                                                                                                   / S


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud va gott det lät med thai mat:)

Mmmmmm:P hehe

är du i skolan imån runt 14.30?

2009-05-26 @ 20:54:22
URL: http://heardofme.blogg.se/
Postat av: Sofia

okej tråkigt, för jag skall ha möte vid 15.00 så jag tänkte bara om du var där så kunde vi träffas..

2009-05-27 @ 08:00:00
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0