Lördag

Nu är det bara 1 lektion kvar i dansen.. Lite tråkigt måste jag säga att det är.. Har ett genrep innan uppvisningen någongång.. minns ej
Sen är själva uppvisningen 29 Maj HAHA. hjälp... jag kan inte ens lockingen.  Får väl se om jag är med eller ej

 Var hos Michee en stund igår med. Fint du bodde!
Sen stan och kolla bio.. Filmen var riktigt bra, lite seg igenom hela.. Drog ut på en massa. Men handlingen var bra!
Så arg man kan bli över en film.. haha.
Boken är säkert mycket bättre. Funderar på läsa den ?
Var hemma runt 2 igår. Filmen var över 2 timmar lång. haha sen gick ingen buss förens 20 över tolv.. 403.. Så hann byta till 600 i Älvängen iallafall.

nu kurrar min mage av hunger.. Dags att äta tro ?
Sen ska jag spela gitarr.. Höra mina ljuvliga stämmor. haha yeah right.


Peace


Kommentarer
Postat av: Angelica.S

du SKA VARA MED, annars e inte jag med !!! :P

2009-05-09 @ 11:56:53
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Det är bara till o träna ;-)

2009-05-10 @ 09:37:35
Postat av: Anonym

hehe aa jag är glad över att jag inte kom till skolan:P

Tack så mkt , jag skall börja läsa din blogg med:)

Vi ses imån på världensroligare lektion:P MATTE yeey:) hehe NOT.

2009-05-13 @ 21:18:14
Postat av: sofia

Det var jag som skrev det, men det kanske du förstod. mitt namn försvann:P

2009-05-13 @ 21:19:13
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0