HISTORIA GILLAR VI INTE

Fick ju fixat ett busskort.. så jag kunde åka in till stan och få hjälp med historia.. Men blev inte ås mkt till hjälp.. var fullt överallt på bibblan ... gick då till mc och satte oss där.. där  kunde jag inte koncentrera mig.. så blev inte ås mycket pluggande!

Sen vid 5 hoppa jag av i Älvängen mötte M.. tog en pizza var jätte hungrig.. sen gick vi runt i älvängen och bara snacka.. trevligt!

Nu är jag hemma och ska plugga rejält inför proven imorgon...
HEJA!



                                                                                                                                                                                                                  / S

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till gumman, ses i skolan sen på samhäll:P

2009-05-19 @ 08:50:29
URL: http://heardofme.blogg.se/
Postat av: Sofia

asså tråkigt gumman:( men jag kommer till skolan 12.45 kommer du å möter mig:)

2009-05-19 @ 11:00:44
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0