bara massa plugg

Jag blir helt skev av att plugga så mkt!
Åker  till stan imorgon och plugga på bibblan där! Robin ska hjälpa mig hahah. ^^ 


Jag är helt ensam här inne.. Alla är ute och grejar.. jag inne och pluggar.. för engångs skull i mitt liv vill jag hellre hjälpa till ute än sitta här o plugga! haha.. 

  
Cortegen 

    
Alex                          Pappsen                  Emma


alla ute :o

förutom jag .. och mamma för hon vilar !
segt



Peace n Love                                                                                                                      / S

Kommentarer
Postat av: Sofia

heh fan va tråkigt å plugga:/ tycker synd om dig sofisooo:P

2009-05-17 @ 15:35:28
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0