090531

Härlig dag idag med!
Vart i stan med Emma, fick handlat lite till mig och sen en morsdag present till mamma. Hoppas hon blev nöjd med den iallafall..
Sen när vi kom hem runt fem halv sex... Cyklade vi till Mormor och morfar, där fick vi tårta. mumma.
När vi kom hem, gick vi ner till farmor och farfar där pappa var.. så fick vi lite kaka. hehe. Sen hem och äta. bra äta allt onyttigt före maten.

Men men.. Magda sa nyss att hon mejlat mikael och frågat om vi kunde åka ner til lslottskogen i morgon och ha mys med klassen som vi så länge har prata om men aldrig blivit av.
får hoppas det blir så iallafall.

Känner också för att åka ut till havet någon dag i veckan. När det är bra väder.. tänkte först på Onsdagen, men då är det ju student för ale, hade funderingar på att åka dit.. men får se vd jag orkar.



Hittade en bild på mig och Camilla, Min sista tävling jag gjorde..
Varför det var den sista vet jag inte riktigt..

Kommer ihåg att denna dagen var Angelicas första med lektionshäst ?
Hon hade också Camilla då.

Pyttesmå hinder dessutom..

DUSCH NU.

Peace              
/ S

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack, jag blev jättenöjd.

Puss och kram

2009-05-31 @ 23:21:53
Postat av: angelica

naw så putti nutti :P

2009-05-31 @ 23:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0