Tisdag

Igår blev de inte så mkt hockey kollande... :/ eller hade dörren öppen till tv rummet.. så kollade in lite då då....
våfflorna blev lite försenade.. dels vänta vi på Sofie.. och sen va d kaos med att grädda dom. hahaha
Men iaf tillslut fick vi gräddat ett antal... och vi tjocka oss vid matbordet.. med lite lurtittande på hockeyn..
Dom vann ju iaf!

Cyklade hela vägen hem igår också! haha inte likt mig ngnstans
Sista matchen på fredag med. Hemma kl 19.00 går den
Kom och kolla..

1sak till...
Medieprogrammet håller på dö ut. ansökan för hösten hade bara 5 st sökt till medieprogrammet. så nästa år blir det ingen 1a.. bara MP3 och MP2...
Men Ival foto och så kommer ju finnas kvar..Bjarne prata idag på att kanske sätta ihop media med samhäll.. så man läser Samhäll, media... som man läser samhäll ekonomi typ.. Det är ju smart..  Tror det kan bli rätt populärt.
Men Ale har varit så dåliga på att marknadsföra på gymnasiemässor o annat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, har du blogg? ;)

Jag har inte uppdaterat min blogg på gud vet när. Jag orkar inte :P

2009-03-24 @ 20:06:27
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0