Dead And Gone

hej!
Denna veckan blir chill. Var ledig igår, är ledig imorgon. Bara Torsdag och Fredag kvar. Det är ganska lugnt faktiskt.
På Fredag blir det tyvärr lite stressigt... Dansa, hem fixa iordning mig, åka till Magda.. Sen vidare till Jennylund.  Får ser hur jag ska hinna.
På Lördag är det årsfest, har inhandlat nya skor till både fredag och lördag.
 
Idag hade jag bara foto, har sådan fruktansvärd mensvärk att jag mår illa. Det blir bara värre och värre för varje månad.. usch.  Iallafall, så åkte hem efter foto.. hann framkalla rullen jag fotade härom veckan. Så på torsdag ska jag väl börja kopiera!


New Shoes




Mammas kamera är ju bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så bra är den väl inte? Kontrasten ser väldigt hög ut :P

2009-04-06 @ 22:40:56
URL: http://zeraphinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0