Back in school

Första dagen i skolan idag. Stackars Mikael alltså, han kan inte ha det lätt när jag är i farten.
Han påstod jag hade 17 saker kvar att göra i mediekunskapen. Men när jag kolla igenom hade jag ju gjort massa som han inte fyllt i. och då blir jag riktigt sur.. För han slarvar bort papper o shit.. så den lektionen var jag riktigt förbannad.
resten av dagen gick bra.

Ikväll ska jag gå/cykla till Angelica, Äta våfflor och kolla hockey.. hoppas vi på :p
Blev så sugen på våfflor när Fanny sa hon skulle äta det med sina brudar idag.


Vad har hänt sen sist......

ehum.
vart hos Angelica, varit sjuk..
Så har vi ju fått inbjudan till bröllop.. Eller mamma och pappa..
men jag visste de redan innan (A) för jag är bra.
haha, Ne då, finns skäl till det med.
...



JAG VILL ÅKA UTOMLANDS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0