You and me and a bottle of wine

Gjorde precis lite lunch. Friterade pommes och Kebab. nyttigaste lunchen dessutom. Eller inte.
Och när jag friterade använd ejag ingen fritös :-) Mästare på fritera.
Provade även att fritera potatis. Det blev rätt gott faktiskt. så det är att rekomendera. Hellre fritera än att ta i ugn.


Nattbadade inatt (natten till idag) också, med Jossan och Angelica. Kigge och hans polare skulle med, men en var pussy och palla inte.
 Så det blev bara jag J och A. Lite kallt var det. Men i kom vi.

Vid 6 idag skall jag och Angelica upp till mormor och hjälpa henna att baka bullar. mumma.
Får Pengar i morgon också!! Fixa passet nu!! och sprutorna ska också tas ju... Mycket..



Fick besög igår av en Angelica och en Primero




   
Bilderna blev lite suddiga här :-s

/ S

Kommentarer
Postat av: angelica

bilden i mitten var bäst ! ';)

2009-06-29 @ 16:51:07
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Nämen är hon ute och rider det va som attan. Härligt och se menar jag ju.

Du vet att det är gratis boende här va!!!!! Så kan ni ta bussen till stranden eller nöja er med vår lilla sjö. Ni kanske ska lifta med oss ner efter våra pappors födelsedagar?

2009-06-30 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0