Hero

shululu.

Imorgon är dagen D. och jag känner mig bara mer och mer nervös. För vad egentligen. Jag kan ju spela och kan den utantill. Men det är nog alla ögon som kommer att stirra på mig som jag fruktar.


Låten vi ska spela


Har varit i stan idag. Gott väder där faktiskt. Här hemma blåser det bara.
Just det Angelica.. Vi måste fixa kanoten snart ! Den ska bli fin innan vi sjösätter den :-)

Jag längtar till..
..Smögen
..Åka till stockholm och hälsa på Alexander på Livgardet
..Bröllopet 
..Arnedagen (såklart, ska varva, fånga enhandslyra och vara med i laget som vinner i brännbollen.)
..18 årsdagen
..Turkiet 

Säkert något mer som jag inte har lagt på minnet.
Men nu är det film som gäller!
kösshaj

Bjuder på en låt idag.





























See yaa bitches    




/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? varför ska du sjunga/spela i kyrkan?

2009-06-16 @ 19:18:52
Postat av: sofia

sv: Angelica och Jossan ska göra det .. Så fråga dom mig om jag ville hänga på .. Så gjorde jag det. Bara på skoj :)

2009-06-16 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0