Sova

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig. Känner mig riktigt trött. Men är som sagt ledig imorgon med, och på Onsdag! Så mitt sommarlov har redan börjat...

Kolla lite smått på Big Brother.. Sen in till sängen, sätta på Full Frys.. Somna gott till den!

Edvin: Tänk att Rasmus ska opereras.
Evy: Det var inte på det viset han skulle bli man Edvin
Edvin: Nehe, Ja då förstår jag, han ska bränna brännvin själv. jaja Det är inte fören man gjort det som man blir en riktig man.

Eller

Evy: Vad är det här?
Edvin: Det är en exakt kopia på rastplatsen mellan Frillesås o Veddige (?)
Och vill du ha tuggummi så finns det gratis Toy här.
Evy:Tuggummi det är ju en baklucka?
Edvin: Ja, till en Toyota.. Toy o ta  *haha* Toy o ta
Evy: ja Edvin, Detta tror du ska få kunderna att tänka på grilla?
Edvin: Jaa
Evy:Du har ju inte ens någon grill!?
Edvin: Där har jag ju en grill!
Evy: Det är ju en soptunna!
Edvin: Ja, bara att slänga i korv o bensin och bara tända på
Evy: Men Edvin, här måste ju finnas något i utställningen som får folk att tänka på grillfest
Edvin: Ja det finns ju brännvin!
Evy: Nämen du kan la inte ha brännvin i utställningen!
 ...........Vad är det !?
Edvin: ja.. Det är en nästan riktig hundskit
Evy: En nästan riktig?
Edvin: Ja, det är en koskit! Dom är hårdare bara, märks inget

Lite smått uttråkad...

Godnatt          
   / S

Kommentarer
Postat av: Mami

Jättefina bilder, särskilt den med huset i bakgrunden. Riktigt fräckt.

Ps Veddige Ds

kram

2009-06-08 @ 23:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0