topless och nattbad

hemkommen efter en tur upp till sjön igen.
Åkte ner till Angelica hämta Nadja åkte till Nadja så hon fick hämtat de hon skulle ha med sig.
Sen upp till sjön.  jag glömde BH, inte okej.  Då sa jag att jag badar topless för jag vill inte åka hem med en blöt bikiniöverdel på mig. brrr. Sen gjorde Jossan samma sak, Sen Angelica och sist Nadja.
Sjukt gött i vattnet så här sent ändå.

Jag har fått för mig att jag ska åka till stockholm så snart som möjligt!
Hitta ett billigt vandrarhem bara och ett billigt tåg så.

Men nu blir det nog en film och sen sova.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Stockholm när det finns Brännögård!!!!!

2009-06-28 @ 14:59:58
Postat av: Sofie

Jga och emma ska till stockholm i augusti :D jag kan tipsa om ett litet billigt vandarhem/hotell, Hotel Micro. Vårat rum kostar endast 595kr/natten :O Fett billigt :O

2009-06-28 @ 17:53:38
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0