Sverige-Malta

Sverige Vann över Malta med 4-0 på hemmaplan!
Nästan så man blir sugen på åka på en match i Ullevi!

Alexander kommer hem idag :) Inte sett honom på nästan två veckor.  Men han lär ju jobba när han väl är hemma.. Så lär ju inte se han så mycket ändå. hehe.

Hoppas det blir Tumbuktu på Fredag! Angelica visste inte om hon kunde.. Så får väl se.. Mattias ska eventuellt med, om han inte är dödssjuk, och om han har lust då. Får väl se.
Hade varit kul och se han igen! Denna gången kan man låtarna iallafall haha.

Sen en sak som gjort mig riktigt förbannad! Locktorp kan burn in hell!  Palla att dom satt 18 år och leg! JAG SOM FYLLER I SEPTEMBER..APSENT SKA INTE FÅ HA LITE ROLIGT. Enda roliga som faktiskt hände i Lilla rötna Nygård..
Jag säger bara TACK så JÄTTE mycket till er som slått era osmarta hjärnor ihop och bestämt detta....
Okej, kan medge att det är små fjårs som inte är gamla alls som är där o super.. Men då kan ni ha 16 år och leg! Eftersom det var 16 innan, men man brydde sig inte ett skit att kolla om man va det eller ej...
Sen står dom ju ändå utanför och super.. så hur ni än gör kommer dom supa sig äckligt fulla och spy utanför...
så vet inte vad ni tjänar på det egentligen....? 
tack än en gång för ert smarta tankesätt..
Aldrig har jag blivit så förbannat för en liten grej som denna.. Men Det är Nygårds höjdpunkt som man numera kommer missa.. Hasta La vista  Nygård!


Peace  
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0