söndagkväll

Idag var jag och Angelica o trollhättan.. hon skulle kolla efter en klänning, skor och skateboard. Hitta allt förutom skateboard. Den var alldeles för dyr. Well sen tog vi bussen til till drottningtorget i hopp om att de skulle gå en 600 snart.. men icke.. Den gick kvart över fem.. och klockan var kanske kvart i fyra... Så vi strosa runt på drottningtorget.. men sen kvart i fem gick vi bort till Resecentrum.. så satt vi där ett tag.. Sen kom jag på.. Vi kan ju ta tåget. Så kollade upp när tåget gick den gick kl fem.. så vi hoppa på de.. Klev av i Älvängen och hoppades på att turen skulle vara med oss denna gång. Att det skulel gå en buss kvart i sex. Vilket det gjorde! Så var vi i Lödöse klockan sex ungefär. Krister hämta oss då. Bad pappa köra ner gitarren till Angelica. då jag Angelica och Josse skulle "repa" haha.. Gick bra.. Eller ?

Sen kollade vi på A lot like love. underbar film! Så underbar.

men men nu ska jag kila
 Fick nyss veta att jag inga lektioner har imorgon av Magda!
hejja

Puss och godnatt          

/ S

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah, du nämnde aldrig duvorna :(

2009-06-08 @ 08:54:29
URL: http://angelicastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0