Söndag

Locktorp i Fredags var ganska lyckad ändå.
Började hemma hos Angelica med grillat.
Sen cyklade jag,Sofie,Angelica och mattias till Locktorp.. Annie,Erika och Tina åkte bil.
Gick rätt fort och ta sig dit. hann dit innan tio så blev 50 kroner! haha. fattiglappar.

Vid den tiden hade inte många kommit. Var sjukt segt ..
Kvällen flöt på bra!
Träffade mycket bekant folk! Trevligt trevligt!
Sen skulle jag och Annie cykla hem.. Vi gick ju större delen av vägen. Hon var ju skräckslagen när jag cykla. (Varför förstår jag inte..)  Träffa Anton på vägen.. Stod o småpratade med han en bra stund.
men sen fortsatte resan hem. och ja vi gick! Väl hemma var jag så så trött..

Igår gjorde jag Ingenting! och det var skönt! har nog aldrig varit så trött och seg!
Och ska snart åka till Trollhättan med Angelica! Hon skulle hitta någon kläning och skor (?)

Well måste rusa..
pusshaj       
/ S

Kommentarer
Postat av: M

va jag minns så va det jag som satt bakom styret och pedalade, inte du.

2009-06-08 @ 12:42:59
Postat av: Sofia

sv: Kan så vara. Men jag satt bakom, och det var inte bekvämt kan jag lova.

2009-06-08 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0