Solig dag

Igår åkte jag och Angelica ner till Lödöse för att spela en gång i Kyrkan. Blev det så? Nej.. Kyrktanten hade itne låst upp.. Så vi fick spela i Musiksalen . Men det funkade det med! Jossan som ska sjunga med mic är lite lätt förkyld. Men det går nog bra :-)
jag är jätte förkyld så sjungandet kommer nog inte gå så bra. haha.
Det är iallafall imorgon vi ska spela. smått nervös.
Efter det skulle vi till um i Nödinge.. Dom skulle ha öppet till klockan fyra. Men när jag är där halv fyra och det är låst.. Ja man blir inte annat än sur. åka ända dit för att det ska vara låst. yeah! kul! Menmen. Ringer istället då.
Sen ville Angelica äta donken av en alldeles speciell anledning. men det blev inte som hon ville.

Sen åkte vi tillbaka till Älvängen.. Angelica skulle hämtat filmer hos Kenny och Viveka, men domvar inte hemma så det gick inte. Satt och vänta påbussen läänge. Vilket vi hade gjort hela dagen iochförsig.
Sen kom jag hem runt 6 ungeför. och det var tydligen sista bussen? hur sjukt är det? Att dom kan vara så dumma i huvudet och dra in våra bussar, just våra. där det nästan aldrig går bussar ändå.. hatar kommunen och hatar västtrafik!

Får inte glömma gratta Mattias idag,
Grattis Grattis min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0