Sol underbara sol

Söndags: Angelica smsade och ville äta pizza. Så vi åkte ner vid tre till älvängen och slängde i oss en kebabpizza mmm.
Sen lämnade vi Sepides klänning till Sofia och sedan gick vi hem till Kenny och Viveka, men dom var inte hemma så när vi var på väg bort till bussen igen.. Kom dom :) så vi vände och gick tillbaka. När dom är helt klara efter flytten blir det jätte fint där :) Lagom stor lägenhet faktiskt. Testade kennys "leksak" Jag vill också ha en!!
Angelica lånade några filmer också sen gick vi vid fem kanske.. Så gick inte bussen fören kvart i sex..  Så skulel vi kolla hur mycket pengar jag ahde på kortet .. Fick vi se Robin .. Han sa att han var på väg mot nygård. Så vi fick åka med. Mikaela satt också i bilen. Hemma hos Angelica satte vi på en film.

Måndag: Angelica väkte mig vid elva och sa det är fint väder ute idag, "Vet du var vi gör" säger hon då.. Nej svarar jag lite halvdöd. "Vi fixar kanoten! "
så fick kravla mig upp ur sängen. Äta frukost lite snabbt sen ut och tvätta kanoten. Vid ett gjorde vi wok att ha med upp till sjön.. Christer körde upp kanoten vi åkte moppe. Vi kanota väl runt halva sjön sen åkte till "sälenberget" och fika :)
och så bada vi med. Angelica första dopp.
Vi åkte och hälsade på mormor och morfar efter  kanotandet. pratade lite med dom och lämnade blommor på Mannos grav.
sen drog vi hem käka vi lite snabbt sen iväg igen till trollhättan med Elisabeth.

och hem till Angelica efter det och kolla film. Sen skulle vi se The ring 2 Som lagga as mycket på playstationet men på datan gick det bra.. en bit in i filmen.

Idag: Paddla ännumera kanot.. köpte en glass, tillbaka till kanoten bada lite.. Sen iväg till andra sidan sjön.. "ryscha"eller vad det heter ?  blabla ni vet.. Sola bli röd blabla

har iallafall huvudvärk nu :(



Synd att Angelica inte syntes här.
men detta är från kyrkan den 17:e


Ska äta nu!
kysshej


Kommentarer
Postat av: Agge

Pust, jag blev ju nästan trött av att läsa allt ni gjort.

När kommer ni ner hit då?

2009-06-23 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0