Regn regn åter regn

Vad det regnar ute nu!  Vad hände med det fina vädret!? Men har hört att det iallafall blir fint väder över midsommar! Det måste det vara! Vad händer då föresten?`
Har nyss ätit god mat som pappa lagat. Skall snart åter till mitt rum och kolla klart på Den gröna milen. Bra film.
Finns inte så mycket annat att göra en sådan här regnig dag.. Imorgon ska jag till skolan på skolavslutning! Efter det Älvängen och hämta Kakor (-.-) som jag måste sälja för skår... Har faktiskt ingen lust.. Vill ni ha kakor så säg till!!
Efter antar jag det blir hemresa och sedan eventuellt fest i Surte med klassen... Men jag känner mig inte speciellt pigg på fest.. Mår inte jätte bra :-(

Peace  

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0