Ont i halsen

God morgon! Eller god och god..  Det var alldeles nyss soligt ute. Men nu molnigt.. Och min hals gör ont, det kommer ju lägligt nu också.. OCH min mage också.. Så.. så god är den väl inte..

men men.. Vad händer på Midsommar nu då? .. Jag ska hem till Sofie iallafall :-)
men Först ville Angelica till prässebo och vinna en stor marabou och spela på lotteri.. sist men inte minst dansa kring midsommarstången. hehe så drar väl med Sofie dit :-)  Hoppas på uppehåll den dagen.. Så länge det inte regnar är det bra!

peace 
/ S

Kommentarer
Postat av: angelica

hoho, midsommarstången ! gaaahaha :D du vet att ni 2 också ska vara delaktiga i det hela va ?

2009-06-14 @ 15:32:14
URL: http://angelicastroms.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaså du :P ska jag också hoppa runt? xD

Vi får ta och planera midsommar också! :D

2009-06-14 @ 17:57:54
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Agge

Kom HIIIT!!!!

Så åker vi till stranden och grillar natten lång.

2009-06-15 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0