Marstrand imorgon.

Imorgon blir det en klassutflykt till Marstrand! Från början var det tänkt att åka till slottskogen men när det är så här fint väder tycker jag att marstrand är ett bra val!

Slutade väldigt tidigt idag så tog bussen tjugo över tio. På den bussen var Snygg-Sofie! :)
Går ju inga bussar fårn Lödöse vid de tiden så.. tanken var att gå hem.. men ångrade mig ganska fort.. så ringde Farfar som fick komma och hämta oss.

Har legat ute nästan hela dagen och stekt i solen! Super skönt.
Nu är jag inne och kollar på America's Next Best Dance Crew.
Tänk om man kunde dansa som dom! Galet...

Men vad trött man blir av att ligga ute hela dagen då, helt sjukt.
Somnade ute en stund innan maten var klar..

Kolla vidare på ANBDC

peace         
  / S

Kommentarer
Postat av: Sofia

va roligt att ni skall åka till marstrand:) ha så roligt:)

2009-06-01 @ 23:05:26
URL: http://heardofme.blogg.se/
Postat av: Sofia

asså badade du på marstrand eller? vi var på ett ställe nästan i stenungsund, jag hade badat om det inte varit så molnigt :P

2009-06-02 @ 20:35:23
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0