Kiss me thru the phone

God Morgon. Vad underbart det hade varit om man åkt ut till havet idag. Men ingen vill ju hänga med.. Så det skiter sig.. :-(

Igår vid 6 cyklade jag till mormor och morfar för att hjälpa mormor baka. När jag kom dit var Marita Hagberg där. Längesedan man träffade henne.  Sen kom Angelica och vi satte igång bakandet. 120 bullar blev det och vi var klara runt halv 10. Satt sedan ute en stund innan vi drog hem. Var så sjukt varmt i köket. Ska hjälpa henne med tårta den 4 också.. Om jag inte minns fel.

Pappas födelsedag är fixad nu. Ingen fest! synd!
Men vi ska ha det riktigt mysigt och dom ska äta skaldjur och jag ska äta fläskfilé med paprika halva och foliebakad potatis med något slags smörgrej. Eftersom jag inte äter fisk eller skaldjur (räkor äter jag la) så får jag special beställd mat :-)
Vi ska åka hisingen runt i någon båt.. Har ingen aning.  men det är en stund kvar tills pappas födelsedag. 11 dagar mer exakt.

Jag fick HELA mitt studiebidrag idag ! sjukt gött.  ladda tlf, pass hm.. lär inte bli så mkt över tyvärr. men ska spara några sedlar till Turkland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0