Kan Fanny kan Fanny kan Fanny dricka Fanny

Nyss hemkommen från festen! Det blev rätt kul ändå.. Mycket dansande vill jag lova.. Och sjungande! Tro mig! haha "vi kommer ifrån Lödöse, sköna gröna lödöse" Snart ligger den uppe på facebook .  Och även alla sjuka bilder! haha kommer lägga upp  några här med..

Blev lite kaos mot slutet. Men jag röt till och de flesta lyssna utom en....Blir så trött... Hur svårt är det att lyssna... Blir ju inte bättre om man gnetar emot.. och är dryg och kaxig!.. Är bara löjligt.. Du ska inte dricka om du inte kan bete dig!
folk asså.. aja.. Vi andra hade roligt när dansen drog igång.. "kan fanny dricka fanny" sjöng vi. och Henriks dans dansades (den från fjällen, tro mig de flesta kände till den) Tyvärr ville inte Henrik visa sin stiliga dans live för oss.. Så vi fick dansa den själva.. haha kul var det..... BILDER KOMMER INOM KORT!

Nu ska jag kolla Sunes jul och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0