Som en svala följer vinden

Morgon.. Idag är jag riktigt förkyld..halsen har släppt lite iallafall. Skönt.  Och soligt ute:-) Hoppas  nu detta väder håller i till Midsommar! Ska vid ett åka till Lödöse och spela i kyrkan.. två dagar kvar till vi ska spela upp !  kulkul!

Måste fixa pass inom kort också. Försöka åka ner i veckan.. Torsdag eller något.. Sen måste jag ta sprutor! Någon får följa med. För det är något av de värsta jag vet.. Gör skit ont!  (klen) Då är egentligen frågan.. Hur ska jag klara av att tatuera mig? haha.
aja sen måste jag boka tid på um .. Blir ju aldrig av... Får aldrig tummen ur röven och gör det jag ska! Får väl försöka fixa det i veckan också.. Bara någon påminner mig ska det väl fixas.. Men eftersom hela Familjen Andersson är glömska lär det ju inte bli så mycket påminnelser.. Kan ju skylla mitt dåliga minne på mamma och pappa. För där är två som glömmer. Iallafall mamma (a)  Men mitt minne är extremt dåligt. Glömmer på två sekunder vad jag ska göra ibland.. helt sjukt.

På midsommar blir det god mat (utom sillen) med kvinnorna från Nygård och Emma ? Eller hur var det?
Eller först en tripp upp till pissebo och ha tråkigt där. Sen hem till Sofie, och till kvällen drar vi iväg på någon trevlig fest någonstans.. om det ens finns. Många ska till smögen har jag hört. Så får väl se hur det blir till kvällen där. Men något hittar vi alltid.

  
 
Bilder från första dagen i 2an


Hungrig som en varg nu. see ya  

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0