Dagen D

Hola! Emma har precis gått till bussen, har hjälpt henne lite nu på morgonen.. Hon gnällde så igår så jag tänkte jag får vara lite snäll. Min röst låter sönder knarkad. heja! Dricka mycket och nässpraya min näsa! så den inte är så tät när vi väl ska sjunga.
Vet dock inte vad jag ska ha på mig. typ vit klänning vs de andra klänningarna.. Det är ju ändå fint väder så..?
Hatar de här med kläder alltså! Att det ska behöva vara så svårt.

Well ska snart äta något. Måste göra det vare sig jag vill eller inte. Vi åker halv tio.. För att repa en gång i kyrkan innan högstadiet kommer in..  Jag lär vara den som tabbar sig om någon :-)


Får inte glömma gratta min vän idag med,
Grattis Grattis Carl Robin Klingberg! 19 år today hey!


caio              

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0