Blääää till alla äckliga jobb

Har sån ångest nu!  Jag har inget jobb i sommar! Får pengar i slutet på Juni men måste pröjsa pass så får väl typ 100 spänn kvar.. De ska jag leva på över sommaren.. In my ass! Sen måste jag ha cash till Turkiet..
De asen som sitter på sina feta rövar och kolla mejlen på företagen kan ju inte ens besvara en jobbansökan..
har sökt till massor av jobb.. Men inte ens hälften har svarat.. SÅ nu står man här utan ett jobb. Mamma eller pappa kan ju inte ge mig pengar varje gång jag vill göra något... Det håller inte.. Hur ska jag göra!? Varför ska allt vara så äckligt dyrt! och allt ska kosta pengar! Så man behöver ett jobb. Får man jobb när man är under 18 och inte har körtkort eller rätt utbildning NEJ.. !!! Vad får man? bo på gatan och äta löv ungefär.... Där lär jag hamna!

Måste ju känna någon om man ska få ett jobb någonstans.. och jag känner ju hela världen så det blir kanon lätt för mig... Eller inte

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: thanks!

2009-06-09 @ 17:45:40
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0