Avslutning

Har nyss ätit lite frukost. Ovanligt... Skall snart gå ut till bussen. Skolavslutning idag. Samlas först i klassrummet för lite fika, Mycket ovanligt att mp fikar.. Nej inte precis! Men efter fikat ska vi nog till teatern. Haha Emma sa härom veckan när Peter sa vi skulle se på teater
- " Men treorna är ju borta nu?"
haha Emma det finns tvåor också.. lite lustigt..

Jag lägnar så till trean då vi får se massa bilder från oss från exempelvis Vandringen! haha Finns nog många riktigt fula bilder på mig där ska ni se! och dessutom var jag blond/gul/orange hårig


hahahahahaha ...



Luncha mitt ute i skogen!
Efter det tejpa vi fast michelles stora bag på hennes rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0