Ännu en varm och härlig dag.

Slagga hos M inatt åkte kvart i tolv idag till Skepplanda och kolla korpcupen. Första matchen vann dom med 6-0 och andra 3-2 eller hur det var ?
Sen kom jag lite innan de spelade sin tredje och som blev den sista. Då dom förlora. Synd.
Sen åkte jag till Älvängen igen väntade på Angelica som kom med bussen .. Gick till Da mille ? eller vad pizzerian heter. käka en pizza oc sen åkte vi till "skräplanda" igen.  Såg att Hålanda spelade så vi gick bort och satte oss och tittade .. Träffade Linda och dom då förstås.
Tyvärr så åkte dom ut den matchen. skit målvakt i det andra laget.
Sen gick vi till a plan och checka om de var några man kände som spela.. Fick se Kenny gående upp mot huset . Gick till han och frågade hur det gick för dom och så.. han sa han hade vunnit på lotteriet också men  visste inte vart man skulle hämta priset. så jag fick fixa det. Han vann fem påsar bilar.
Sen gick vi med han ner dit där Viveka och dom satt. Kollade det sista av deras match..
dom åkte också ur tyvärr. Sen hoppades man på att bussen skulle gå lagom då till hålanda. men icke! så snälla rara söta pappa kom och hämtade oss och dumpa mig hos Martin och Linda så jag kunde ta moppen hem.
Bytte till badkläder och körde upp till sjön och tog ett dopp med Angelica Gott!!!


Niklas och Martin  Hålanda IF


Ett inkast av Pappa 
Men kameran är seg, så bilden blev misslyckad.


Börjar dom bli gamla kanske ?

Nu ska jag och systern mysa med film.
peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0