welcome to the club

Varit i stan och fikat. När jag väntar på bussen, smsar Angelica och säger att bilden jag skickade in till GT var med idag. Så satt i en timma och vänta på att komma hem och kolla bilden i tidningen! Kul att den kom med iallafall. Nu är bara frågan om man kan vinna något på den?
Åkte ner till stan med pappa och Emma. För att fixa mitt pass. Satt 1 timme och vänta! Hatar att vänta! Men när det väl var min tur! haha stod och stirra in i kameran, och fick nästan ett skrattanfall den tog ju aldrig !! haha och kortet såg ju lagom kul ut! men men. skitsamma. Man ser att det är jag iallafall.
Pappa kan hämta det redan nästa veecka tror jag. om exakt en vecka..



Denna bilden ! kolla i gt ;)


Har precis ätit kött och potatis, ska snart gå ner till Angelica!
ciao!

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0