aj

Igår åkte jag med Angelica till stallet för att rida primero. Vi hämtade honom i hagen, gjorde i ordning honom och så. Sen gick vi upp till ridbanan. Där angelica började rida.. Sen fick jag sitta upp. Har träningsvärk i både armar och ben idag! Har funderat på att sätta igång igen.. men jag vet inte, så dyrt.. och jag har inte den bästa ekonomin.. Så det blir nog inte så. iallafall.. Sen väl hemma hos Angelica igen var det så varmt att vi åkte upp till bodasjön och skulle bada.. men vi tyckte deva kallt i vattnet och bara doppa benen. vi drog sen till Mormor och morfar då körde vi den långa vägen dit, klart de ska va stora feta stenar på vägen -.- och jag har mina fötter för nära marken! Så klart min fot slår i den stenen. min sko som är vit blir alldeles blodig.. Eller så mycket var det inte :P bara lite. Gick ut med Rambo en sväng.. sen tillbaka senhem till Angelica och äta.. Vid halv åtta åkte vi till Lödöse för att köpa chips! onyttiga som vi är! klockan tio gick wrong turn. Vidrig film.. tjugo i tolv gick Harpers Island missat fyra delar, men den verkade bra.
var hemma runt ett., Satt uppe med mamma till ungefär två. och ändå ska jag vakna halv tio!  Kan inte sova länge! :-s
hoppa ner i duschen då iallafall. och nu sitter jag här. ska fixa lite frukost nu.

( Angelica har bilder från när jag red! )
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0